Menu
Hvem er online
2 registrerede (kanne, 1 usynlig) og 8 gæster online.

Statistik
2507 Brugere
23 Fora
7054 Tråde
115517 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#108414 - 10/12/2009 00:37 Connie Bilderberg Hedegaard
Maxtor
Bruger

Reg.: 28/03/2006
Hej C02 er en vigtig part af vores planet.Det er bevist at vores solsystem er under opvarmning undersøg det !!! så er det vores skyld at Mars også bliver varmere.

I er offer for total hjerne vask.Connie Hedegaard var en hjerte varm kvinde af folket,til den dag hun tog til sit første Bilderberg møde eller har i glemt hvordan hun var engang ? .
Samme historie med Anders Fogh forøvrigt.

http://da.wikipedia.org/wiki/Bilderberggruppen

Personligt er jeg i tvivl om hun er et dumt hjerne vasket værktøj i deres hænder,eller hun er 100% medskyldig.

En hund bidder ikke den hånd der giver den mad.Denne sætning er rettet mod FNs skandale plagede klimapanel og sandheden bliver mere og mere tydelig for hvert minut.

Nå men få billeder siger mere end mange ord så tag og se på dette Tube video sted den første video er direkte til Connie ellers er det en masse videoer med info som TV2 News ikke lige syntes i har brug for at vide.

http://www.youtube.com/watch?v=7BDYOqfiDYA

http://www.youtube.com/creatrix13#p/u/16/rrCNrAQ98oc

Webstedet bære tydeligt præg af New Age filosofi og det skulle ikke undre mig om den unge mand som virker meget klog også selv spiser af Bilderbergernes hånd.Men med det sagt så er infomations nivoet meget højt.Lidt for højt til at være tilfældigt.

Husk på hvad Jesus / Yahsuah sagde til sine rasende disciple da de fandt ud af at folkende i nabo byen gik og gjorde folk raske i Jesu Navn uden at have fået lov....

Meningen med denne tråd er at skabe debat om den efter min mening totalt ensporede hjerne vask der kommer ud af kuk kassen.
til sidst vil jeg lige udtrykke min store taknemlighed mod Folketingets Formand Thor Pedersen.Det er bare typisk Gud at bruge en mand som ham.Jeg foreslår han udråbes til folke helt.

Mvh PP Guds fred til jer alle.

Til toppen 
#108415 - 10/12/2009 01:04 Re: Connie Bilderberg Hedegaard [Re: Maxtor]
steffenlaursen
Bruger

Reg.: 17/12/2004
Sted: Århus
Bilderberg lyder lidt som build-a-bear...

I tror da vel ikke...

chokeret

Konspirationen er mere omfattende end vi troede!

Til toppen 
#108417 - 10/12/2009 01:07 Re: Connie Bilderberg Hedegaard [Re: Maxtor]
Maxtor
Bruger

Reg.: 28/03/2006
Ack lille Steff har du nu igen været det hele igennem på en halv time smil

Til toppen 
#108418 - 10/12/2009 01:30 Re: Connie Bilderberg Hedegaard [Re: Maxtor]
steffenlaursen
Bruger

Reg.: 17/12/2004
Hej Maxi,

Hvorfor diminutivet?

Jeg kunne aldrig drømme om at bruge hele 30 minutter på at læse om obskure konspirationer. Jeg læste bare overskriften og tænkte at det var et sjovt navn.

Til toppen 
#108426 - 10/12/2009 14:35 Re: Connie Bilderberg Hedegaard [Re: Maxtor]
Kefas

Administrator
Bruger

Reg.: 11/10/2001
Maxtor, selv om du nævner Jesus i dit oplæg til debat, så kan jeg ikke få øje på noget i det, du skriver, der er relevant at debattere på Café Thomas. Vi ønsker ikke debat om navngivne politikere eller konspirationsteorier.

Peter Guldager Dahl
Netmissionær
peter@jesusnet.dk

Til toppen 

Ordstyrer:  Kefas 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær