hvis jeg har forstået det ret, så er det mere det faktum at man i det hele taget behøver at diskutere, hvorvidt det er okay eller ej.
Jeg tror ikke det var det faktum at der blev spurgt, men snarer at det skulle være nødvendigt.
Men jeg kunne tage fejl.
Back on track, jeg mener selv ikke at der er nogle problemer i at spille computerspil.
Man siger jo, alt godt med måde, selvom det ikke holder helt, så er det alligvel, heller ikke helt forkert.
Bare man ikke driver ind i, at erstatte sin hverdag med computerspil, eller alt muligt andet kunstigt.
Personligt spiller jeg Magic kort, som er et kortspil, med væsner, trolddomme, og magi.
Det er strategi og fantasi.
Der har været dem, som har klaget over, at der er dæmoner i spillet, vampyrer og lign.
Nu er det jo så bare vigtigt at huske på, at der er jo det lille faktum, at det er 100 % fiktion.
Desuden er der også Engle med i spillet, hvis vi skal se sådan på det.
Men for at nå en konklusion, så er det sund fornuft det handler om.
Om man spiller terrorist eller antiterror i counterstrike, kan jeg ikke se har nogen som helst betydning.
Det vigtige er, at du ved det er fiktion, og at du selvfølgelig forstår, at sådan bør man ikke gøre ude i real life.
Jeg elsker at spille magic, og synes at det er fantastisk spændende, både strategisiden, og de flotte tegninger og figurer.
Men samtidig er jeg 25 år, og et forholdsvis fornuftigt og velfungerende menneske

og jeg ved at jeg IKKE er en troldmand der kan kaste besværgelser.
mvh søren