Menu
Hvem er online
1 registrerede (Kristenliv) og 6 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7155 Tråde
116402 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#107937 - 18/11/2009 11:12 Var det Rumvæsner der skabte mennesket?
Anonym
Anonym

Hejsa!

Kan man være en god kristen når man både tror på Gud og Jesus, men også på at vi er sat på jorden af folk/væsner fra rummet?...jeg har i den seneste tid beskæftiget mig meget med "The Disclosure Project", og her set beviser nok til at at jeg ikke er i tvivl om, at der er en fremmed og ikke jordisk tilstedeværelse her på jorden, og i vores himmelrum.

Jeg kunne også godt tænke mig at høre hvordan i tror at verdens religioner ville reagere, hvis Obama en introducerede nogen kosmiske venner, der kunne fortælle os at de havde designet(genmanipuleret) os?

Kærlig hilsen
The Annunaki

Ændret af Bloch (19/11/2009 12:19)

Til toppen 
#107956 - 19/11/2009 12:24 Re: Var det Rumvæsner der skabte mennesket? [Re: Anonym]
Bloch
Brevkasseredaktør
Bruger

Reg.: 15/06/2007
Sted: Rønne
Kære ” Annunaki”

Tak for dit spørgsmål. Jeg kan ikke lade være, at spekulere på, hvad du selv tænker om, at ville forene Jesus og bibelens klare tale om menneskets unikke skabelse af den levende Gud, og den værdi det giver os i forhold til ham, og så det, at vi skylder nogle væsner fra rummet, vores tilstedeværelse her på jorden?

Der er i øvrigt en artikkel her på JesusNet, som meget fin behandler dit spørgsmål. Du finder det med titlen: Kan man både tro på UFOér og på Gud?

Hvordan verdens religioner vil reagere, hvis Obama, eller en anden pludselig introducere nogle kosmiske væsner, jeg ved det ikke, og tror faktsik heller ikke noget om det. Skulle det virkelig ske, må vi tage det derfra.

De bedste hilsner
Jørgen Bloch

Jørgen Bloch

Til toppen 

Ordstyrer:  Bloch, Kefas, kristina 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær