Så du gad ikke undersøge om jeg havde ret.Hey jeg forstår hvor du kommer fra du gør dit bedste.
Om du havde ret? kan du ikke være mere specifik? Ligestillingen har en lang historie, jeg nævnte et par navne inden for ligestillingen i Danmark. Hvis du har ret i din påstand om at Rockefeller står bag dem, må du vel have beviser for dette. Mener du at det er mit ansvar at underbygge dine påstande?
Men jeg har ret meget mere i skat og vi opdrager dine børn.Det samfund du lever i er rådent.
Du har ret meget mere i skat end hvad? Det er nyt for mig at du opdrager mit barn. Gad vide hvad det så er jeg bruger halvdelen af min dag på?
Der er et nyt ord i den danske ordbog og det er liguster-Fasister
Hmm jeg lukker have lågen og tænder grillen og så går det nok.
Javel så. Følger der en pointe med?
Kvinder skal være frie til at vælge mellem familie eller arbejde
deres valg skal ikke være om hvis de ikke gør det har jeg ikke råd til terminen.
Det er så din mening. Jeg mener at vi alle skal være frie til at vælge, inden for vore omstændigheder, og at det ikke skal være hvilket køn vi tilfældigvis er født med der skal bestemme vores liv.
Hvis man vælger at leve sådan at kun en af parterne i et parforhold har arbejde, så må man selvfølgelig tilpasse sin livsstil så det er muligt. Præcis som man gjorde i "gamle dage" hvor de bedre satte familier havde råd til at den ene part ikke havde et arbejde der blev økonomisk kompenseret.
Underklassen har selvfølgelig aldrig haft den luksus, der var der ikke tale om at mor gik hjemme mens far tjente til føden.
Dit link henviser til en artikel om en senator ved navn Jay Rockefellers plan for sygesikring i USA.
Selvfølgelig er adgang til sygesikring også et ligestillingssørgsmål, specielt i lande hvor den sociale mobilitet er så elendig, og mulighederne for dem der er født i fattigdom er små. Det betyder at enlige forældre sjældent har råd til basal lægehjælp.
Men forslaget handler som sagt om sygesikring, så hvad det har at gøre med ligusterfascister, og Rockefeller som mastermind bag danske ligestillingsforkæmpere for over 100 år siden er jeg ikke helt med på.
Jeg vil anbefale at du prøver at koncentrere dig om et argument, eller en påstand.