Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 12 gæster online.

Statistik
2535 Brugere
23 Fora
7151 Tråde
116395 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#10684 - 05/04/2003 23:38 Bedelinie.
Anonym
Anonym

Hej café

Pastor Benny Blumensaadt fra Esbjerg katolske Kirke (skt. Nikolaj) siger, at de snart opstarter en Bedelinie..det er en telefonlinie, hvor man kan ringe og bede om forbøn og velsignelse, og så sidde og lytte til det direkte.

Hvad synes I ?
Er det en god idé ? Er der muligheder i det, fx. at hjælpe ensomme mennesker, som måske ringer hertil ?
Eller er det koldt og upersonligt og discountagtigt ?

Guds fred
søster B

Til toppen 
#10685 - 08/04/2003 09:29 Re: Bedelinie.
Pente Costal
Bruger

Reg.: 03/05/2002
Sted: Holstebro/ Danmark
Hejsa påny Søster B....

Jeg synes det lyder til at være en mega fed ide, hmmm!...måske jeg vil tyvstjæle dette og foreslå det i vores kreds.
Jeg synes ikke det er upersonligt, men hvis det føles sådan kan man jo aftale at mødes og bede sammen eller lign. måske få en kop kaffe og få et godt kik på verden *SSS*

Amen til din præst for hans ide...

mvh/ evangelist af Guds nåde....

Vær ikke bekymrede for noget, men bring i alle ting jeres ønsker frem for Gud i bøn og taksigelse

Til toppen 
#10686 - 08/04/2003 17:27 Re: Bedelinie. [Re: Pente Costal]
Anonym
Anonym

Hej Pente Costal

"Stjæl" endelig løs!!!!!!!!!!!!!!! Det er Gud som får kunder i butikken, ikke en bestemt Kirke eller noget. Velkommen til det.

Præsten er nu ikke MIN præst. Min ("min") hedder p. Thomas Birkheuser og er i Høje Taastrup-menigheden.
Den omtalte præst er fra Esbjerg.

MKH
søster B.

Til toppen 
#10687 - 18/04/2003 10:07 Re: Bedelinie.
steincke
Bruger

Reg.: 10/05/2002
Sted: Kalundborg
Hej Søster B

Det er en fantastisk god idé. I Københavns centrum (KKR = Københavns Kristne Radio), giver man denne mulighed. Der er hver dag nogle som ringer ind og ønsker forbøn. Det er en måde på at nå mennesker på, med de gode nyheder, som ellers ville være bag lukkede døre.

K.h.
Kim

CIA - Christian In Action coz Jesus loves u

Til toppen 
#10688 - 07/05/2003 19:18 Re: Bedelinie.
Josefin
Bruger

Reg.: 13/03/2003
Knaldgod ide´! Måske skulle alle vi kirker slå os sammen om dette? Et stort evenemang?tiltrække kunder? Show? Det kan jo udøges! Tror det er en god måde... Josefin

Til toppen 

Ordstyrer:  Kefas 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær