Menu
Hvem er online
1 registrerede (1 usynlig) og 5 gæster online.

Statistik
2535 Brugere
23 Fora
7151 Tråde
116395 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#106526 - 08/09/2009 07:59 Private messages?
tau
Ordstyrer
Bruger

Reg.: 01/08/2003
Sted: Sjælland
Hej,

det er fint til at finde ud af, ændringerne er til at overskue, og spændende med det nye deleforum.

Der er dog problemer når jeg vil sende private beskeder til andre brugere. Dels ruller skærmbilledet op til toppen, når jeg bevæger mig rundt med musemarkøren nede i beskeden for at indskyde ord, og også så snart jeg skriver og skærmen/ruden skal rulle med ned for at følge den linie jeg skriver i med musemarkøren.

Beskeden vil heller ikke sendes.
Der sker det at når jeg har gennemset indlægget (og også når jeg bare klikker send uden at gennemse), så skifter skærmen til et lyst/hvidt billede, hvor der nede i bunden til venstre står Udført. Men beskeden står ikke som afsendt der hvor jeg kan se korrespondancen med den jeg skriver med (altså indlæggene kan normalt ses i en tråd under hinanden..).

Problemet med at skærmen ikke vil rulle med ned når jeg skriver mere end der kan stå i ruden/skærmbilledet i beskeder, er ret besværligt når jeg skriver længere beskeder og gør det næsten umuligt at få overblik over det jeg skriver, mens jeg er i gang med at skrive.

Håber at I kan hjælpe.
Det skal nok blive helt godt ! smil
mvh. Tau
PS. GODT at beskeden dog ikke forsvinder, når jeg prøver at sende, og så vælger Tilbage knappen oppe i venstre hjørne af skærmen (hvid pil på blå cirkel), den stod der stadig, sidst jeg forsøgte her til morgen ved lidt over 7 tiden..

Jesus sagde: Et nyt bud giver jeg jer: I skal elske hinanden. Som jeg har elsket jer, skal ogsaa I elske hinanden.

Til toppen 
Hold dig ajour med JesusNet.dk
#106529 - 08/09/2009 11:44 Re: Private messages? [Re: tau]
Kefas

Administrator
Bruger

Reg.: 11/10/2001
Sted: Århus
Det lyder mærkeligt - hvilken browser bruger du? Og - er der andre, der har oplevet lignende problemer?

Peter Guldager Dahl
Netmissionær
peter@jesusnet.dk

Til toppen 
#106536 - 08/09/2009 17:51 Re: Private messages? [Re: Kefas]
tau
Ordstyrer
Bruger

Hej Peter,

jeg bruger Windows Internet Explorer.

Nu hopper billedet/skærmen ikke op når jeg skriver lange pm mere, men de kan ikke afsendes..

Jeg kan dog godt modtage pm, har lige modtaget et stk.

Mvh. tau
kunne godt prøve igen og igen at sende, men tror modtageren blir træt af mig, HVIS de når frem allesammen, uden at jeg kan se det som afsendt post hos mig..

Jesus sagde: Et nyt bud giver jeg jer: I skal elske hinanden. Som jeg har elsket jer, skal ogsaa I elske hinanden.

Til toppen 
#106537 - 08/09/2009 17:59 Re: Private messages? [Re: tau]
Kefas

Administrator
Bruger

For resten... du kan gøre skrivefeltet større eller mindre ved at klikke på de sorte pile i felterne lige over skrivefeltet:

Opad gør feltet mindre, nedad gør feltet større.

Peter Guldager Dahl
Netmissionær
peter@jesusnet.dk

Til toppen 
#106538 - 08/09/2009 18:02 Re: Private messages? [Re: tau]
Kefas

Administrator
Bruger

Hej tau

Jeg ser lige, om det også sker for mig, i Explorer. Du er for resten velkommen til at teste løs med PM til undertegnede smil

/Peter

Peter Guldager Dahl
Netmissionær
peter@jesusnet.dk

Til toppen 
#106541 - 08/09/2009 18:45 Re: Private messages? [Re: Kefas]
tau
Ordstyrer
Bruger

Hej Peter,

mange tak for at blinkebrevet er tilbage. Og hov, men GODT at du ku svare min pm. Så må jeg prøve at se om jeg kan svare dig!

Funktionen om en mail i Outlook indbakken ved ny pm her i debatten, fungerer som den skal, har lige modtaget to stk. info om de to stk. pm du har sendt. Godt.

Men, nej jeg kan ikke besvare dine pm heller (såvel som til to andre brugere). Måske er det fordi jeg gør det forkert??

mvh. tau

Til toppen 
#106542 - 08/09/2009 19:16 Re: Private messages? [Re: tau]
Kefas

Administrator
Bruger

Jeg er mystificeret.

Er der andre, der oplever lignende problemer?

Peter Guldager Dahl
Netmissionær
peter@jesusnet.dk

Til toppen 

Ordstyrer:  Nardus 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær