Hej Tom
Tillykke!
Det ser ud til at funke fortrinligt.

Tak
Har jeg ret i at 200-indlægs barrieren endlig er brudt?
Muligvis, jeg er vist ikke helt med på, hvad du mener...
Eneste anke so far, er den popup som dukker op når man kører musen henover de aktive indlæg; da den viser mindre af teksten end man i forvejen kan se, så er den vel lidt overflødig, synes jeg.
Jeg er enig i, at den er lidt overflødig ved aktive indlæg - til gengæld viser den temmelig meget mere end man kan se, når man står i en visning af poster i et forum. Der kan godt justeres i hvor meget, der vises (nu skulle den vise dobbelt så mange tegn) - det er en helt ny feature, som vi lige skal gøre vores erfaringer med; måske skal den bare slås fra.
Og så havde jeg håbet på et større udvalg af smilies/emotikons, da de til rådeværende ikke giver særlig mange muligheder for et nuanceret "kropssprog". Det har længe undret mig at udvalget er større for overskrifter end for selve indlæggene; nå men det må vel så blive i den næste opdatering.

Det er på min liste, at der skal reduceres kraftigt i antallet af indlægsikoner - det er overflødigt og forvirrende med så mange. Til gengæld er der ikke planer om flere emoticons. Vi vil godt undgå, at alt for meget af kommunikationen på forummet foregår via emoticons.
Med venlig hilsen