Menu
Hvem er online
1 registrerede (matthias) og 11 gæster online.

Statistik
2506 Brugere
23 Fora
7054 Tråde
115513 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#106525 - 07/09/2009 22:51 Første indtryk
tsrk55
Bruger

Reg.: 11/10/2001
Hej!

Tillykke!
Det ser ud til at funke fortrinligt. smil
Har jeg ret i at 200-indlægs barrieren endlig er brudt?

Eneste anke so far, er den popup som dukker op når man kører musen henover de aktive indlæg; da den viser mindre af teksten end man i forvejen kan se, så er den vel lidt overflødig, synes jeg.

Og så havde jeg håbet på et større udvalg af smilies/emotikons, da de til rådeværende ikke giver særlig mange muligheder for et nuanceret "kropssprog". Det har længe undret mig at udvalget er større for overskrifter end for selve indlæggene; nå men det må vel så blive i den næste opdatering. smil

mvh Tom

" To You I am an atheist "
" To God I am the loyal opposition "
Woody Allen

Til toppen 
Hold dig ajour med JesusNet.dk
#106530 - 08/09/2009 12:00 Re: Første indtryk [Re: tsrk55]
Kefas

Administrator
Bruger

Sted: Århus
Hej Tom

Oprindeligt skrevet af: tsrk55

Tillykke!
Det ser ud til at funke fortrinligt. smil

Tak

Har jeg ret i at 200-indlægs barrieren endlig er brudt?

Muligvis, jeg er vist ikke helt med på, hvad du mener...

Eneste anke so far, er den popup som dukker op når man kører musen henover de aktive indlæg; da den viser mindre af teksten end man i forvejen kan se, så er den vel lidt overflødig, synes jeg.

Jeg er enig i, at den er lidt overflødig ved aktive indlæg - til gengæld viser den temmelig meget mere end man kan se, når man står i en visning af poster i et forum. Der kan godt justeres i hvor meget, der vises (nu skulle den vise dobbelt så mange tegn) - det er en helt ny feature, som vi lige skal gøre vores erfaringer med; måske skal den bare slås fra.

Og så havde jeg håbet på et større udvalg af smilies/emotikons, da de til rådeværende ikke giver særlig mange muligheder for et nuanceret "kropssprog". Det har længe undret mig at udvalget er større for overskrifter end for selve indlæggene; nå men det må vel så blive i den næste opdatering. smil

Det er på min liste, at der skal reduceres kraftigt i antallet af indlægsikoner - det er overflødigt og forvirrende med så mange. Til gengæld er der ikke planer om flere emoticons. Vi vil godt undgå, at alt for meget af kommunikationen på forummet foregår via emoticons.

Med venlig hilsen

Peter Guldager Dahl
Netmissionær
peter@jesusnet.dk

Til toppen 
#107196 - 08/10/2009 19:59 Efter de Første indtryk [Re: Kefas]
LarsBj
Bruger

Reg.: 09/09/2002
Sted: Sjælland
Ja, det ser ud til at virke fint.

Jeg er imidlertid sur over den bundreklame for "koncernens fora": Jesusnet, adamogeva samt film&tro, der kører hele tiden. Den kommer i vejen, når man skriver.

Kan man ikke undgå den pop-ned? Nu ved jeg jo efterhånden, at de eksisterer!

mvh
LarsBj

*To the same natural effects we must, as far as possible, assign the same causes.*
Isaac Newton

Til toppen 
#107223 - 09/10/2009 17:08 Re: Efter de Første indtryk [Re: LarsBj]
Kefas

Administrator
Bruger

Sted: Århus
Hej LarsBj

Foreløbig bliver bundmenuen, som den er. Det er muligt, den vil skifte placering/udseende/funktion i fremtiden, men pt. kan den kun skjules midlertidigt med det røde kryds i højre side.

Med venlig hilsen

Peter Guldager Dahl
Netmissionær
peter@jesusnet.dk

Til toppen 
#107253 - 10/10/2009 18:00 Re: Efter de Første indtryk [Re: Kefas]
LarsBj
Bruger

Reg.: 09/09/2002
Sted: Sjælland
Oprindeligt skrevet af: Kefas
Hej LarsBj

Foreløbig bliver bundmenuen, som den er. Det er muligt, den vil skifte placering/udseende/funktion i fremtiden, men pt. kan den kun skjules midlertidigt med det røde kryds i højre side.

Med venlig hilsen

Ja, hvis I vil have den, men samtidigt undgå at irritere, ville det være godt, hvis den kunne programmeres til at flytte sig af sig selv.

Men tak for svaret!

mvh
LarsBj

*To the same natural effects we must, as far as possible, assign the same causes.*
Isaac Newton

Til toppen 

Ordstyrer:  Nardus 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær