Velkommen til en opdateret og opfrisket debatDer er stadig et par små bugs og justeringer, der endnu ikke er helt på plads, men forummet er ellers klart til brug. Ud over, at vi har ændret lidt på udseendet og flyttet lidt rundt på nogle fora, er der også et par nye ting, som er værd at bide mærke i:
Simpel og Avanceret visningSom noget nyt kan der nu vælges mellem en simpel og en avanceret visning. Forskellen består i, at i simpel-visningen ser du kun de mest nødvendige og nyttige funktioner. I avanceret visning er samtlige funktioner tilgængelige. Standard er 'Simpel', men du kan let skifte mellem de to visninger i rullepanelet nederest på siden.
DeleforumPå talrige opfordringer gennem tiden har vi nu givet mulighed for at dele vidnesbyrd, bedeemner og forskellige former for udtryk for troen (digte, prosa, særlige bønner) - det sker i det nye
deleforum.
ØvrigtDerudover er der også kommet en række andre nye features, som jeg vil præsentere løbende i en "tips & tricks"-tråd. Så hold øje med den.
Hvis du løber i vanskeligheder eller registrerer problemer, så er meget du velkommen til at berette om det i "
Ris, ros og hjælp". Vores "Hjælp"-sektion er ikke helt klar, men kommer i løbet af de nærmeste dage.
Jeg synes personligt, at Café Thomas er blevet lidt mere lækkert med denne opdatering. Og jeg håber, at I vil glæde jer lige så meget over de nye rammer, som jeg allerede gør!
Rigtig god fornøjelse!
Med venlig hilsen