Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 7 gæster online.

Statistik
2535 Brugere
23 Fora
7151 Tråde
116395 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#105640 - 11/08/2009 18:58 At følge Jesus.
MDA
Bruger

Reg.: 15/06/2002
Hej.

Jeg har engang hørt én sige følgende: "Når vi følger Jesus, har han allerede været der, hvor vi går hen."

Forskellige situationer kan ofte se uoverskueligt ud, men hvis vi ønsker at følge Jesus, har han lovet, at han vil lede os gennem "bjerge og dale."

I bogen "Da englene tav" af Max Lucado står der bl.a. følgende:

De, som så ham (Jesus) - virkelig så ham - vidste, at der var noget anderledes ved ham. Ved en berøring fra ham fik blinde tiggere deres syn. På hans befaling kunne krøblingers ben gå. Ved hans omfavnelse fik tomme liv nye visioner.

Han bespiste tusinder med, hvad der var i en enkelt kurv. Han standsede stormen med et enkelt ord. Han opvakte døde ved en enkelt befaling. Han ændrede liv ved en enkelt anmodning. Han levede et kort liv, men ændrede verdenshistorien. Han levede i et bestemt land, blev født i en bestemt krybbe og døde på en bestemt bakketop.

Jesus har inspireret mit liv.

Det meget smukke ved hans væsen er, at de mennesker, som samfundet udelukker, dem lukker Jesus ind.

M.v.h. MDA

Til toppen 
#105654 - 12/08/2009 13:18 Re: At følge Jesus. [Re: MDA]
Miriam
Bruger

Reg.: 05/05/2009
Sted: Nordsjælland
Tak! Det trængte jeg faktisk lige til at høre en gang til ;\)

Til toppen 

Ordstyrer:  Kefas 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær