Menu
Hvem er online
1 registrerede (Kristenliv) og 7 gæster online.

Statistik
2535 Brugere
23 Fora
7151 Tråde
116395 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#10535 - 02/04/2003 18:56 Redigere indlæg
Ole Madsen
Bruger

Reg.: 28/02/2003
Sted: Auning
Kan i ikke indstille hvor lang tid der må gå før at man ikke mere kan redigere i ens eget indlæg? Jeg syntes det er ærgeligt somme tider hvis man lige ser at man skulle have skrevet lidt anderledes.

Elllers er jeg meget glad for jer IM'ere, og syntes det er rart at have et sted at debatere med andre kristne

Ole

Til toppen 
Hold dig ajour med JesusNet.dk
#10536 - 02/04/2003 20:15 Re: Redigere indlæg [Re: Ole Madsen]
Nardus
GlobalModerator
Bruger

Reg.: 17/08/2001
Sted: Brabrand
Kære Ole!

Du har 15 minutter fra indlægget er gemt til at rette i dit indlæg. Derefter låses det, og det er derefter kun admin samt ordstyrer, der kan rette dem.

Tak for rosen.

Med venlig hilsen

Kristian Lindholm
admin

Til toppen 
#10537 - 02/04/2003 22:02 Re: Redigere indlæg [Re: Nardus]
Ole Madsen
Bruger

Kan i ikke sætte det op til en time?

Ole

Til toppen 
#10538 - 03/04/2003 07:53 Re: Redigere indlæg [Re: Ole Madsen]
Nardus
GlobalModerator
Bruger

Hvad skulle være grunden til at sætte redigeringstiden op til 1 time?

15 minutter er efter min mening et passende tidsrum til at få læst langt de fleste indlæg igennem, efter de er gemt (du har jo også muligheden for at læse det igennem, inden det gemmes). Der kan selvfølgelig være meningsforstyrende sætninger, der opdages senere, og så er du selvfølgelig velkommen til enten at kontakte mig, så jeg kan rette det for dig, eller lave et korrigerende indlæg.

Med venlig hilsen

Kristian
admin

Til toppen 
#10539 - 03/04/2003 10:07 Re: Redigere indlæg [Re: Nardus]
Ole Madsen
Bruger

Ah kristian

du beder vist om mere arbejde end godt er, var det ikke bedre om du gav os en time så vi kunne have lidt mere tid til at fortryde?

Skal vi have en time til at redigere vores indlæg?
[pollstart]
[polltitle=Skal vi have en time til at redigere vores indlæg?]
[polloption=Ja]
[polloption=Nej]
[pollstop]

Jeg syntes at alle skulle have en email om dette indlæg for at give deres meninger til kende, da jeg mener at der er brug for det.

Ole

Til toppen 
#10540 - 03/04/2003 10:28 Re: Redigere indlæg [Re: Ole Madsen]
MariaMaria
Bruger

Reg.: 22/01/2003
Sted: København

Du kan bare tænke før du taler.. hihi

ej jeg synes en time r for meget, for så har andre nået at læse det, og måske svaret, og hvis du så går ind og retter i det.. så er deres svar ikke længere måske gældende..

MariaMaria

vel er ordet om korset en dårskab for dem, der fortabes, men for os, der frelses, er det Guds kraft

Til toppen 
#10541 - 03/04/2003 11:35 Re: Redigere indlæg [Re: MariaMaria]
Ole Madsen
Bruger

Hi Hi

Det kunne jo godt være at der var et lille aspekt som man lige gerne ville have ændret, og når andre har svaret på ens indlæg, s å må man jo respektere at der ikke er mulighed for det mere

Ole

Til toppen 
#10542 - 03/04/2003 13:09 Re: Redigere indlæg [Re: Ole Madsen]
Nardus
GlobalModerator
Bruger

Forestil dig, at du laver det første indlæg i en debat. Du har rigtig været ude med riven og har ikke tjekket kilder etc., før indlægget er gemt.

Et par personer falder hurtigt over dit indlæg og begynder at fremsætte modargumenter. Du opdager, at dine holdninger nok ikke holder vand, og du går ind og retter i dit indlæg. Pludselig har dine meddebattører ikke en sag længere, og deres forrige indlæg vil virke irelevante og du kan begynde at skyde dem i skoene, at det, som de påstod du skrev, det skrev du jo ikke.

I sådan en situation vil redigerinstiden kunne misbruges!

Det er altid bedre at indrømme, at man har taget fejl og lave et korrigerende indlæg end prøve at rette et tidligere. For mig at se skaber det et mere seriøst debatmiljø, jo hurtigere et indlæg låses.

15 minutter ser jeg som meget rimeligt. Der er jo ingen der forhindrer dig i at læse dit indlæg igennem før det gemmes eller skrive det i et almindelig dokument og gemme det på din egen maskine for derefter at hente det frem til eftersyn, før det lægges på Café Thomas.

Og så lige en helt anden bemærkning: Det er kun admin samt ordstyrer, der har mulighed for at lave en afstemning i et indlæg.

Med venlig hilsen

Kristian
admin

Til toppen 
#10543 - 03/04/2003 13:11 Re: Redigere indlæg [Re: Ole Madsen]
Nardus
GlobalModerator
Bruger

...når andre har svaret på ens indlæg, så må man jo respektere at der ikke er mulighed for det mere

Men det forhindrer jo ikke folk i at gøre det, hvis redigerinstiden er for høj!

Kristian
admin

Til toppen 
#10544 - 03/04/2003 17:12 Re: Redigere indlæg [Re: MariaMaria]
Anonym
Anonym

Ja MariaMaria, jeg er enig med dig.
Hvis redigeringstiden udvides til 60 minutter, kan man dårligt besvare og kommentere før den tid er gået. For hvem ved om indlægget bliver ændret derefter.

Til toppen 

Ordstyrer:  Nardus 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær