Menu
Hvem er online
1 registrerede (1 usynlig) og 2 gæster online.

Statistik
2345 Brugere
25 Fora
6617 Tråde
109569 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#105133 - 26/07/2009 12:15 Jeg har ondt af mig selv
Anonym
Anonym

Hver gang jeg vågner føles det som om djævlen tager fat i mine ben og svinger mig rundt som en tosse

Jeg kan ikke klare det!

Ændret af Bloch (29/07/2009 12:26)

Til toppen 
#105295 - 29/07/2009 12:29 Re: Jeg har ondt af mig selv [Re: Anonym]
Bloch

Brevkasseredaktør
Bruger

Reg.: 15/06/2007
Sted: Rønne
Kære anonyme!

Det er et dybt alvorligt problem, som du slås med. Desværre er det meget vanskeligt, at svare dig, da vi ikke kender noget til årsagen til problemet. Det, der giver dig denne oplevelse af, at blive slynget rundt, kan være af psykisk karakter, og i så fald, har du meget brug for hjælp.
Problemet kan også have et åndeligt udgangspunkt. Også her, har du meget brug for hjælp. Der kan altså være forskel på, hvem, der kan yde dig den bedste hjælp, afhængigt af, hvad det er, som forårsager dine smerter.

Under alle omstændigheder vil jeg gerne minde dig om, at Jesus er den, der vil tage sig af os, og han er stærkere end djævelen. Hør blot, hvad Jesus selv siger: Mine får hører min røst, og jeg kender dem, og de følger mig, og jeg giver dem evigt liv, og de skal aldrig i evighed gå fortabt, og ingen skal rive dem ud af min hånd. Joh 10,27 – 29.

Det vil være meget vigtigt for dig, at du finder et menneske at tale med. Det kan være en præst eller en anden sjælesørger. Du må ikke blive ved, at gå og slås med dette problem alene. Derfor er det rigtig godt, at du har taget hul, ved at henvende dig til denne brevkasse. Nu må du tage et skridt mere, og få personlig kontakt med et andet menneske. Vi vil gerne hjælpe dig med en sådan kontakt. Du kan evt henvende dig her på sitet for, at få etableret en lokal kontakt , eller for at få mere vejledning pr. mail, end du kan via denne spørgsmålskasse klik her.

Med ønsket om Guds fred fra Jesus i dit liv

Til toppen 

Ordstyrer:  Bloch 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2010 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær