Kære anonyme!
Det er et dybt alvorligt problem, som du slås med. Desværre er det meget vanskeligt, at svare dig, da vi ikke kender noget til årsagen til problemet. Det, der giver dig denne oplevelse af, at blive slynget rundt, kan være af psykisk karakter, og i så fald, har du meget brug for hjælp.
Problemet kan også have et åndeligt udgangspunkt. Også her, har du meget brug for hjælp. Der kan altså være forskel på, hvem, der kan yde dig den bedste hjælp, afhængigt af, hvad det er, som forårsager dine smerter.
Under alle omstændigheder vil jeg gerne minde dig om, at Jesus er den, der vil tage sig af os, og han er stærkere end djævelen. Hør blot, hvad Jesus selv siger: Mine får hører min røst, og jeg kender dem, og de følger mig, og jeg giver dem evigt liv, og de skal aldrig i evighed gå fortabt, og ingen skal rive dem ud af min hånd. Joh 10,27 – 29.
Det vil være meget vigtigt for dig, at du finder et menneske at tale med. Det kan være en præst eller en anden sjælesørger. Du må ikke blive ved, at gå og slås med dette problem alene. Derfor er det rigtig godt, at du har taget hul, ved at henvende dig til denne brevkasse. Nu må du tage et skridt mere, og få personlig kontakt med et andet menneske. Vi vil gerne hjælpe dig med en sådan kontakt. Du kan evt henvende dig her på sitet for, at få etableret en lokal
kontakt , eller for at få mere vejledning pr. mail, end du kan via denne spørgsmålskasse klik
her. Med ønsket om Guds fred fra Jesus i dit liv