Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 8 gæster online.

Statistik
2535 Brugere
23 Fora
7151 Tråde
116395 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#104401 - 02/07/2009 21:29 overgreb
Anonym
Anonym

Det er et helvede det jeg gennemgår lige nu. Det er godt nok nogen år siden det er sket, med det hele vælter op igen. Jeg kom i en frikirke, hvor jeg var udsat for et overgreb af ham der kalde sig præst. Det stod på i nogle år, inden jeg kom ud af det igen. Jeg kommer ikke nogen stede i dag, jeg går helt i baglås når jeg kommer ind i en kirke. Jeg føler mig syg og får ondt i hele min krop.

Ændret af Bloch (04/07/2009 16:45)

Til toppen 
#104453 - 04/07/2009 16:46 Re: overgreb [Re: Anonym]
Bloch
Brevkasseredaktør
Bruger

Reg.: 15/06/2007
Sted: Rønne
Kære anonyme!

Tak for din mail. Det er rigtig godt, at du er villig til, at tale, om det som smerter dig. Det er også flot, at du ikke bruger internettet til at fortælle om dine smertelige oplevelser.

Det er ufattelig smertefuldt, når det kristne fællesskab og kristent lederskab misbruges til egen vinding, uanset om det er økonomisk, seksuelt eller magt. Det sker desværre nok tiere, end vi regner med, men der findes lykkeligvis mange gode menigheder, hvor der ikke gives plads for overgreb, og hvor der gøres en ihærdig indsats for, at det ikke skal ske.

Det hjælper dog ikke dig nu og her. Det bedste, jeg synes at kunne gøre i denne situation er, at henvise dig til en rigtig god sjælesørger eller psykolog. Skal du komme helskindet gennem denne situation, kræver det mere hjælp, end vi kan give gennem et kort svar i en brevkasse.

Kender du ikke selv nogen, der kan hjælpe dig videre, vil JesusNet gerne hjælpe dig med, at finde en kontakt i dit lokalområde. Du kan sende en forespørgsel ved at klikke her

Må Jesus gøre dig fri
Jørgen Bloch

Ændret af Bloch (08/07/2009 07:42)

Jørgen Bloch

Til toppen 

Ordstyrer:  Bloch, Kefas, kristina 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær