Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 10 gæster online.

Statistik
2535 Brugere
23 Fora
7150 Tråde
116389 Indlæg
JesusNet anbefaler
Side 2 af 2: < 1 2
Muligheder
Gå til
#104079 - 07/06/2009 14:16 Re: Jesus i urskoven? [Re: Gartneren]
kristina
Ordstyrer
Bruger

Reg.: 12/10/2001
Sted: Nivå, Karlebo sogn
 Oprindeligt skrevet af: Gartneren
 Oprindeligt skrevet af: kristina

Jeg selv mangler ikke dokumentation, men offentliggør ikke konkrete personsager, så du må nøjes med, hvad der allerede er lagt ud på internettet.

Hej Kristina
Vil lige høre hvilken slags dokumentation du ligger inde med?

Jeg har det desuden meget svært med det sidste du skriver, da jeg jo ikke kan nøjes med ingenting, så...?

Som sagt:
Selv om jeg har set og hørt ikke så lidt efterhånden, ligger jeg ikke inde med noget arkiv over hverken visuelle eller hørlige Kristus-åbenbaringer.

Og hvis jeg gjorde, ville jeg ikke offentliggøre det her.

Det er nemlig min erfaring, at private, personlige vidnesbyrd hverken gør fra eller til mht. troen på Kristus.

Luk 16,31:
Hvis de ikke hører Moses og profeterne, vil de heller ikke lade sig overbevise, selv om en står op fra de døde.

De, der i forvejen er troende, ikke har brug for andres erfaringer, og de, der ikke er, ikke kan ikke bruge dem til noget, men vil afvise dem som subjektive forestillinger, drømme og fantasier.

Joh 20,25):
De andre disciple sagde til ham [den tvivlende apostel Thomas]: »Vi har set Herren.« Men Thomas sagde til dem: »Hvis jeg ikke ser naglemærkerne i hans hænder og stikker min finger i naglemærkerne og stikker min hånd i hans side, tror jeg det ikke.«

kristina

Sandheden tro i kærlighed!
(Ef. 4,15)

Til toppen 
#104083 - 07/06/2009 18:51 Re: Jesus i urskoven? [Re: kristina]
Gartneren
Bruger

Reg.: 04/09/2004
Sted: Et sted på jordkloden
 Oprindeligt skrevet af: Gartneren

Jeg selv mangler ikke dokumentation, men offentliggør ikke konkrete personsager, så du må nøjes med, hvad der allerede er lagt ud på internettet.

Hej Kristina
Vil lige høre hvilken slags dokumentation du ligger inde med?

Jeg har det desuden meget svært med det sidste du skriver, da jeg jo ikke kan nøjes med ingenting, så...?

Som sagt:
Selv om jeg har set og hørt ikke så lidt efterhånden, ligger jeg ikke inde med noget arkiv over hverken visuelle eller hørlige Kristus-åbenbaringer.

Og hvis jeg gjorde, ville jeg ikke offentliggøre det her.

Det er nemlig min erfaring, at private, personlige vidnesbyrd hverken gør fra eller til mht. troen på Kristus.

Luk 16,31:
Hvis de ikke hører Moses og profeterne, vil de heller ikke lade sig overbevise, selv om en står op fra de døde.

De, der i forvejen er troende, ikke har brug for andres erfaringer, og de, der ikke er, ikke kan ikke bruge dem til noget, men vil afvise dem som subjektive forestillinger, drømme og fantasier.

Joh 20,25):
De andre disciple sagde til ham [den tvivlende apostel Thomas]: »Vi har set Herren.« Men Thomas sagde til dem: »Hvis jeg ikke ser naglemærkerne i hans hænder og stikker min finger i naglemærkerne og stikker min hånd i hans side, tror jeg det ikke.«

kristina

Hej kristina

Måske skulle jeg lige omformulere mine spørgsmål (bare så vi undgår misforståelser):

1. Ligger du inde med vidnesbyrd fra urskovsindianere (altså ikke fra folanere eller hr. og fru Jensen)?

2. Har du kendskab til vidnesbyrd fra urskovsindianere?

3. Kan du linke til vidnesbyrd fra urskovsindianere?

Et ja eller nej vil være helt fint.

Kærlig hilsen Gartneren

Til toppen 
#104160 - 11/06/2009 15:06 Re: Alles frelse? [Re: Nikolaj]
AnnePande
Ordstyrer
Bruger

Reg.: 13/08/2002
Sted: Århus, Danmark
Hej alle.

Tråden lukkes nu pga. længde. Der må gerne fortsættes i en ny tråd.

Mvh. ordstyreren.

Til toppen 
Side 2 af 2: < 1 2

Ordstyrer:  Kefas 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær