Menu
Hvem er online
1 registrerede (Kristenliv) og 7 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7155 Tråde
116402 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#103633 - 08/05/2009 18:21 Forkert at komme i kristen klub, når jeg ikke tror?
Anonym
Anonym

Hej,

Jeg er en dreng på 12, som står med et vanskeligt problem. Jeg går i en teenklub (som jeg er rigtig glad for), men jeg tror ikke særligt meget på Gud, og ønsker ikke at konfirmeres. Jeg har dog overvejet at stoppe, da jeg syntes, det er meget forkert. Men igen, jeg elsker det virkelig, og jeg føler det, som et break fra mit hektiske liv. Hvad skal jeg gøre?

Ændret af Bloch (09/05/2009 17:54)

Til toppen 
#103654 - 09/05/2009 17:53 Re: Forkert at komme i kristen klub, når jeg ikke tror? [Re: Anonym]
Bloch
Brevkasseredaktør
Bruger

Reg.: 15/06/2007
Sted: Rønne
Hej!

Det er dejligt at høre, at du er glad for, at komme i teenklubben. Du har uden tvivl mærket, at i en kristen teenklub ønsker vi, at fortælle om Jesus. Vi tror, at Jesus er den eneste, som har magt til at frelse os, og vi tror, at han er vores bedste leder gennem livet.

Når det så er sagt, så er det også sådan, at alle er velkomne i både teenklub og andre dele af vort arbejde. Selvfølgelig har vi en forventning om, at man ikke kommer for at sabotere eller på anden måde ødelægge arbejdet. Som jeg læser det, som du skriver, er det heller ikke det, det er problemet. Tværtimod, så er du meget glad, for at komme.

Det er meget positivt, at du tænker over, om du tror på Jesus eller ikke, men selvom du måske i øjeblikket mest hælder til, at det gør du nok ikke, så er du stadig velkommen. Det er heller ikke hykleri, at komme. Det vil det være, hvis du siger, at du tror på Jesus, eller hvis det var en betingelse for at komme, at du bekender dig til troen på Jesus.

Mit råd til dig er derfor, at du trygt kan fortsætte med at komme. Og så ønsker jeg da for dig, at du må lære Jesus at kende, så du kommer til tro på ham.

De bedste hilsner
Jørgen Bloch

Ændret af Bloch (09/05/2009 17:54)

Jørgen Bloch

Til toppen 

Ordstyrer:  Bloch, Kefas, kristina 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær