Menu
Hvem er online
1 registrerede (Kristenliv) og 7 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7155 Tråde
116402 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#103576 - 03/05/2009 19:13 hjælp til eksamen
alakazim
Bruger

Reg.: 03/05/2009
hej alle

jeg skal snart til FSA i mundtlig engelsk og jeg har valgt being different - religion som mit emne at snakke om, problemet er at vi skal opgive et vist antal sider på engelsk om det her emne, og så meget har jeg ikke, så jeg ville høre om der var nogen af jer som havde et link til noget om kristendommen for mere troende end de fleste liggende, noget ligesom her bare på engelsk \:\)

mvh ala

EDIT: skal forresten aflevere foreløbig disposition i dag, så jo hurtigere jo bedre, og hvad som helst kan bruges \:\)

Til toppen 
Hold dig ajour med JesusNet.dk
#103579 - 04/05/2009 07:02 Re: hjælp til eksamen [Re: alakazim]
LarsBj
Bruger

Reg.: 09/09/2002
Sted: Sjælland
 Oprindeligt skrevet af: alakazim
jeg skal snart til FSA i mundtlig engelsk

FSA: Folkeskolens afgangsprøve?
 Oprindeligt skrevet af: alakazim
EDIT: skal forresten aflevere foreløbig disposition i dag, så jo hurtigere jo bedre, og hvad som helst kan bruges...

Orv! Der blev du taget på sengen hva'? Det kom bare sådan lige pludseligt!

Og du er sikker på, de er ligeglade med kvalitet til den prøve?

mvh
LarsBj

*To the same natural effects we must, as far as possible, assign the same causes.*
Isaac Newton

Til toppen 
#103583 - 04/05/2009 10:00 Re: hjælp til eksamen [Re: LarsBj]
Sammy
Bruger

Reg.: 24/09/2007
Sted: København

Hej Lars..

Det er standpunkts karaktererne der tæller og dem har de allerede fået, så de kan reelt være ligeglade med FSA..

Men ja, ret useriøst og vel et eller andet sted et tegn på hvordan de kommende generationer tænker.. "Jeg gider egentlig ikke, så jeg smider det bare lige ud til nogle andre, så kan de give mig svarene"..

Han kan jo prøve at søge på nettet..

Mvh

Ps. alakazim, bare så du ikke tror at jeg er repræsentant for de kristne og begynder at tro at de er nogle arrogante narr***, det er jeg ikke..

Til toppen 
#103584 - 04/05/2009 13:26 Re: hjælp til eksamen [Re: alakazim]
kristina
Ordstyrer
Bruger

Reg.: 12/10/2001
Sted: Nivå, Karlebo sogn
Hejsa ala ..

Nu har du fået gode svar fra både en ikke-troende (LarsBj) og fra en jøde (Sammy) og her får du så et svar fra mig, som er kristen:

Jeg er - herudi! - enig med dem begge og synes du skal skynde dig at kaste dig over opgaven!

Jeg tror den er stillet dig for at du skal lære noget af den, og ikke for at du skal fremlægge afskifter eller copypaste andres tekster.

God arbejdslyst! ;\)

kristina

Sandheden tro i kærlighed!
(Ef. 4,15)

Til toppen 

Ordstyrer:  Nardus 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær