Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 9 gæster online.

Statistik
2533 Brugere
23 Fora
7146 Tråde
116359 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#100790 - 25/01/2009 03:30 spændende hjemmeside.
claes
Bruger

Reg.: 25/01/2009
Jeg er en dreng på 16 år, som har opdaget en hjemmeside som jeg ikke ved om jeg tør at gå ind og læse videre på, men jeg håbede bare på om i ville tjekke om der er noget som helst sandt over den hjemmeside. Tak på forhånd. \:\)

Ændret af Susanne_K (28/01/2009 14:59)

Til toppen 
#100900 - 28/01/2009 15:07 Re: spændende hjemmeside. [Re: claes]
Susanne_K
Brevkasseredaktør
Bruger

Reg.: 13/06/2007
Sted: Fyn
Hejsa!

Som du kan se, har jeg fjernet navnet på den hjemmeside som du bad os kigge på i dit indlæg. Det har jeg gjort, fordi jeg ikke er fuldstændig tryg ved den lærer de har om frihed for bevidst synd,og andre ting. Og derfor ikke ad denne vej vil opfordre nogent il at gå ind og undersøge den. Umiddelbart lyder det rigtigt, men der er noget som ikke er helt sundt i deres lærer, hvis vi begynder at tænke over konskvensene i det de skriver.
Så jeg synes ikke du skal kigge mere på den.
Du er velkommen til at skrive direkte til mig på susanne@jesusnet.dk, så skal jeg gerne forklare det nærmere for dig. Iøvrigt, vil jeg bare sige at det er godt at du er opmærksom på, hvad det er du læser og lader få indflydelse på dig.
Må Gud forsat give dig visdom til det!
Kærlig hilsen
Susanne K

Til toppen 

Ordstyrer:  Bloch, Kefas, kristina 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær