Jeg er enig i meget af det du nævner mht. hykleri og bare pige maver VS. tørklædet m.m. Jeg respekterer den muslimske morale, som vi danskere bestemt kunne lære mangt og meget af! Og jeg har overhovedet ikke noget imod udlændinge. Tværtimod synes jeg, at deres selskab er at foretrække, fremfor visse andre danskeres.
MEN...vi må heller ikke glemme grunden til tørklædet..at det er Islam der dikterer dagsorden for muslimer verden over. Også selvom mange kan virke flinke og rare.
Jeg mener, at vores opgave som Jesu disciple, er at vise næstekærlighed til vore medmennesker. Men samtidig have det for øje, at den kamp vi kæmper, ikke er mod kød og blod, men mod ondskabes åndehær i himmelrummet. Altså, være på vagt overfor ånder, som ikke er fra Gud. Og for mig at se, er Islam 100% i strid med Gud ånd, hvilket vi har utallige eksempler på rundt om i verden..tænk på...at den samme islamistiske ånd, som ligger dybt i muslimernes morale, er den samme ånd, som forårsager død og ødelæggelse rigtig mange steder. Det er så nemt at være dansk kristen idag, at flyde afsted på bølgen, og åbne op for det ene efter det andet, med en meget humanistisk holdning. Der er ikke noget galt med humanisme. Bare man ikke bliver forblændet i den tanke, og glemmer at være på vagt!
Derfor, er mit budskab til mig selv og andre:
"Elsk din næste som dig selv" Men "Påfør den fulde rustning, og kæmp den åndelige kamp!"
Jemima