Jeg er slet ikke enig med jer, for jeg ser det på en helt anden måde.
De tørklæder som bruges i dag af muslimer, er et symbol på deres tro. Da min mor gik med tørklæde, var det et farvestrålende et af slagsen og det var som regel gennemsigtigt. Og så havde hun det på for at holde på sin frisure!!!! Ikke for at gemme sit hoved for at mænd ikke skulle finde hende attraktiv!!!
De muslimer, der vil gå med tørklæde pga. deres muslimske tro, gør det for at skjule en hel del af deres ansigt.
Det er en meget stor forskel for dengang vores mødre/bedstemødre gik med tørklæder.
At der er nogle kvinder som vil demonstrer via deres tørklæder, er for mig en stor gåde. Jeg tror at de gør det for at provokere det danske samfund. Og at de så er med i Enhedslisten, som gør meget ud af at sige at de er ateister, er en endnu større gåde. For de muslimske kvinder er bestemt IKKE ateister.
Normalt vil jeg slet ikke blande mig i hvad folk har på af tøj, men jeg bliver meget negativ over at jeg ikke kan se hvilke slags menneske jeg taler med, når de gemmer sig bag et formummet tørklæde.
Jeg bliver også vred over at jeg regnes for et dårligere menneske end dem, når jeg trykker en mand i hånden for at sige goddag eller farvel.
Det er måske sådanne ting I skulle tænke på, istedet for at angribe vores demokratiske land, netop fordi det er demokratisk.

En helt anden ting; har I tænkt over hvorfor en muslim som Nasar Khader forlader et parti, der hylder tørklæderne???? Nasar mener jo selv at det er kvindeundertrykkelse!!!!!!
Jeg tror han ved mere om hvad der ligger bag dette tørklæde end I gør. Ked af at skulle påpege det indlysende.

Og at sammenligne tingene i dag med de ting der foregik for 2000 år siden, er jo det rene vandvid.

Må Jesus være med os alle.

Hilsen Lilli