#51857 - 29/09/2005 23:37
Re: Artsdannelse og videnskabeligt bedrag
|
Anonym
Anonym
|
citat: Til gengæld forventer jeg, at du også respekterer min opfattelse - selv om du ikke forstår den! Jeg har sandelig ingen problemer med at respektere eller forstå din opfattelse. Jeg har heller ingen problemer med at acceptere evolutionsteorierne som gode og sammenhængende forklaringsmodeller. Jeg er blot af den overbevisning af det findes andre forklaringsmodeller der er lige så gode og lige så videnskabelige.
Og som jeg tidligere har skrevet, også for nogle måneder siden, så er jeg også af den overbevisning at det ikke lader sig gøre at fremkomme med tilstrækkelig stærk argumentation der kan tilbagevise evolutionsteorierne. Men jeg er også samtidig af den overbevisning at ditto gør sig gældende over for skabelsesteorierne.
Du har, ud fra dine valgte paradigmer, valgt at tro at evolutionsmodellerne er dem der giver den bedste og for tiden mest rigtige forklaring på problemstillingerne. Jeg har, ud fra mine valgte paradigmer, valgt at tro på en anden forklaringsmodel på problemstillingerne.
Ingen af de to modsatgående forklaringsmodeller lader sig reelt dokumentere eller det modsatte. Jeg har også tidligere nævnt at jeg hverken er videnskabeligt uddannet eller er videnskabelig forsker, hvilket blot udløste et par lidet flaterende bemærkninger fra et par stykker.
|
|
Til toppen
|
|
|