Hvor er den liste du hentyder til?

Jeg kan kun se en liste hvor udsagnet er:

"WE ARE SKEPTICAL OF CLAIMS FOR THE ABILITY OF RANDOM MUTATION AND NATURAL SELECTION TO ACCOUNT FOR THE COMPLEXITY OF LIFE. CAREFUL EXAMINATION OF THE EVIDENCE FOR DARWINIAN THEORY SHOULD BE ENCOURAGED"

Der er skam ingen videnskabfolk som ikke kan skriver under på det.

For det første er tilfældige mutationer kun en af metoderne for udvikling - genoverførsel mellem arter er en anden.

Og det er hele grundlaget for videnskab at man skal undersøger beviserne nøje!

Til gengæld glæder det mig at se at du accepterer at der er beviser for evolutionsteorien - mange kreationister påstår der ikke er et eneste bevis!

Så vidt jeg kan se er der intet der ud fra udsagnet der tyder på at een eneste af de 400 underskrivere ikke accepterer evolutionsteorien.

Med hensyn til 90% af den amerikanske befolkning, så vil jeg gerne have en kilde til det tal - men derudover så er der 20% af den amerikanske befolkning som mener at solen bevæger sig om solen. Jeg ved godt at som Hare Krishna mener du at månen er længere væk fra jorden end solen er, men mener du også at vi skal se bort fra alle beviser indenfor astronomi på baggrund af den amerikanske befolknings uvidenhed, eller er det kun inden for evolutionsteorien man skal drive videnskab pr afstemning?

/Søren

For men become civilized, not in proportion to their willingness to believe, but in their readiness to doubt