Menu
Hvem er online
1 registrerede (Rhamden) og 7 gæster online.

Statistik
2313 Brugere
25 Fora
6501 Tråde
108424 Indlæg
JesusNet anbefaler
Aktive tråde | Aktive indlæg | Nye tråde Sidste 24 timer | Sidste 48 timer | Sidste 7 dage
Forum   Emne
Bibelen
Hop direkte til det nyeste indlæg Tak for hjælpen af Mortenm @ I går kl. 22:38

Hej Forum For godt fem år siden fik jeg stor hjælp herinde i forbindelse med en bog jeg skrev på. Det emne, jeg fik hjælp til var Bibelens kvindesyn, som har et afsnit i min bog. Jeg lovede dengang at vende tilbage, når bogen var færdig. Det er de
Kirke og tro
Hop direkte til det nyeste indlæg Hvordan kontakter du Gud? af tau @ I går kl. 21:44

Kære meddebattører der har været lidt stille i min tænkehat, men så satte jeg mig i aften for at læse Indre Missions Tidende, imens jeg ventede på at bollerne i køkkenet hævede.. Temaet for nummeret 21. marts 2010 er Stilhed med Gud. Og jeg læs
Kirke og tro
Hop direkte til det nyeste indlæg Re: Folkekirke på glat is. af SigneT @ I går kl. 21:12

Hej Kristina. Oprindeligt skrevet af: kristina Det ville jeg ikke kalde undertrykkelse. Guds Kirke kan nemlig ikke kan levere varen (vielse af to mennesker af samme køn) af den enkle grund, at den ikke har mandat til det. Man kan sige at når homo
Etik og Samfund
Hop direkte til det nyeste indlæg Re: Kristne og (gælds-) økonomi af P_sniksnak @ I går kl. 19:14

Hej BlueRover1 Jamen jeg synes, at kirkebygninger er skønne, for om ikke andet så har de en kæmpe signalværdi om, at den kristne Gud er at finde her. Derfor er det også mega trist, når de må lukke ned. 2000 borgere er dog antageligt lovlig lidt til
Etik og Samfund
Hop direkte til det nyeste indlæg Re: Kirkens/præstens tavshedspligt? af P_sniksnak @ I går kl. 16:08

Oprindeligt skrevet af: kristinaErfaringen med karakterafvigende (psykopatiske) pædofile er, at de er lige så forskellige som alle andre, men har til fælles at de er uhelbredelige og ude af stand til at styre deres stærke drifter, og ude af stand til
Etik og Samfund
Hop direkte til det nyeste indlæg Re: Fordrivelsen af de kristne i mellemøsten af Assyrianlion @ 19/03/2010 17:29

Det varmer faktisk at høre at du hellere så en kristen assyrisk nation, som nabo til Israel, end Syrien. Og det kunne være en stor drøm for mig, og ASSYRIEN og ISRAEL kunne have så gode relationer til hinanden, at det kunne stabilisere hele Mellemøst
Jesus og evangeliet
Hop direkte til det nyeste indlæg Re: Om at elske sig selv af kristina @ 17/03/2010 22:51

Hej Hippolyt Du har ret, vi skal elske Gud og næsten som os selv af hele vores hjerte. Sådan siger Guds hellige, ubønhørlige lov! Vores problem - ikke kun dit, men alle menneskers problem! - er at det kan vi ikke. Og vi kan ikke engang elske o
Bibelen
Hop direkte til det nyeste indlæg Re: en sidenote af AnnePande @ 17/03/2010 16:39

Hej P_sniksnak. Jeg ved ikke, om jeg ville se det som et billede på dåben som sådan, når det kun handler om at vaske sit tøj. Men et andet forbillede på dåben kunne være den spedalske syrer Na'aman, der af Elisa fik besked på at bade sig i Jordanflo
Tro, fornuft og viden
Re: Jeg har svært ved at finde gud af steffenlaursen @ 16/03/2010 12:34

Oprindeligt skrevet af: DyspDu siger, at jeg skal argumentere og bevise for, hvorfor Gud ikke findes. Det er ikke svært. Det svære er, at overbevise dig - og kristne - om, at de ikke har ret. Mest fordi, at folk sætter en ære i at stå ved deres princ
Bedeemner
Hop direkte til det nyeste indlæg Om at elske sig selv af Hippolyt @ 15/03/2010 20:16

Kære alle! Jeg er 30 år og jeg har en meget lav selvfølelse og selvtillid i det mindste på en måde. Jeg sidder fast i en kronisk depression som har varet i vel omkring 10-15 år. Den primære årsag er, at jeg er alene og ensom. Jeg savner kærlighed og
Ris, ros og hjælp
Hop direkte til det nyeste indlæg Re: Hvorfor er der kun to emner i forummet.. af Kefas @ 15/03/2010 13:11

Hej Rhamden Som Sandheds-søger så rigtigt siger, så viser systemet i udgangspunktet kun tråde, der har været aktivitet i den sidste måned. Hvis du vil se indlæg, der er ældre, så skal du skifte til "Avanceret visning", hvor du selv kan in
Etik og Samfund
Hop direkte til det nyeste indlæg Re: Frihed og ansvar af Lord Dean @ 14/03/2010 12:33

Oprindeligt skrevet af: P_sniksnakHej LordDean Hvilket skriftsted? Det i bjergprædikenen? Eller er det Mattæus 18? Og hvad får dig til at skrive derom? Hvad har du i tankerne? Normalt plejer folk ikke at sætte vers på, når de fremføre det, men Ma

| Sitemap | Til toppen© 2001-2010 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær