Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 8 gæster online.

Statistik
2352 Brugere
25 Fora
6649 Tråde
110059 Indlæg
JesusNet anbefaler
Aktive tråde | Aktive indlæg | Nye tråde Sidste 24 timer | Sidste 48 timer | Sidste 7 dage
Forum   Emne
Etik og Samfund
Re: Hvordan vil du være imod abort? af P_sniksnak @ I dag kl. 18:32

angrebsvinklen ... Når jeg startede tråden som jeg gjorde, så var det ud fra en ide om, at vi/de kristne gør det bedst ved at respektere andre mennesker og deres valg. Jeg mener, at denne holdning også er udtrykt i følgende sætning, som jeg ofte hu
Etik og Samfund
Re: Støttende samtale før og efter abort af angela @ I dag kl. 16:24

Hej Christian. "Ordet "fosteranlæg" eller "embryon" (som betyder "det, som vokser indenfor") også kaldet "menneskekim" bruges til at beskrive det fremvoksende menneske de første otte uger, hvorefter ordet "foster" bruges indtil fødslen."_- Wikipedia
Ris, ros og hjælp
Re: flere sideskift af Kefas @ I dag kl. 13:42

Hej P_sniksnak Beklager den sene reaktion. Heldigvis, så er der en omgående løsning. Du styrer nemlig selv, hvor mange indlæg, der skal vises, før siden skifter. Gå til Indstillinger (findes også under Mine indstillinger, hvis du bruger avanceret v
Ondt i troen
Hop direkte til det nyeste indlæg Re: Min glæde og tryghed er forsvundet af Bloch @ I går kl. 21:29

Kære du! Det er godt at høre, at du ønsker, at følge Jesus. De tanker, du lukker op for, er mig ikke helt ukendte. Dels har jeg mødt dem hos andre, og dels dukker de også af og til op hos mig selv. Det er et af de spørgsmål, som Jesus og bibelen ikke
Tro, fornuft og viden
Re: Er det ondt, at det levende skal dø? af hoeg @ I går kl. 19:13

tau: "jeg synes ikke jeg er enig i, at håbe at Gud trods alt vil os det godt. Jeg tror netop, at Han vil os det godt." hej tau! Alle har ikke fået troens gave. Men det udelukker ikke, at man kan nære et håb, sådan intuitivt. Job blev i bo
Jesus og evangeliet
Hop direkte til det nyeste indlæg Re: Treenigheden af kristina @ I går kl. 19:07

Hej Miggo Mange tak for din udførlige og gennemtænkte redegørelse! Jeg må grunde over den, og kommer tilbage, så snart jeg tror jeg har noget relevant at sige. Det kan godt tage sin tid, også fordi jeg har meget at se til de nærmeste dage. Kun d
Ondt i troen
Hop direkte til det nyeste indlæg Re: I kunne eksempelvis gøre noget af Bloch @ I går kl. 14:00

Kære Kristne pige! Tak for din henvendelse. Jeg har været lidt i tvivl om, om jeg skulle besvare den her i forummet, da jeg egentlig ikke oplever, at det er noget, der anfægter din tro eller udfordrer den. Navnet på brevkassen siger tydeligt, at dett
Bibelen
Re: Hvad er synd? af kristina @ 30/08/2010 16:01

Oprindeligt skrevet af: TRWHvad er synd? Er det alt der fjerner vores fokus på det væsentlige? Er det alt der ødelægger vores natur, miljø, mentale og fysiske helbred? Er det alt det vi undlader at gøre? Kan alt være synd? Er synd en tilstand? Hv
Bibelen
Re: hvem kommer i paradiset. af kristina @ 28/08/2010 11:44

Hej Retriever, Citat:Med Jesu ord, så er himmeriget kommet til mennesket, men mennesket ser det ikke. Her syntes jeg debattørerne går forbi hinanden, da de ikke skelner imellem at se himmerigets komme, og når det Nye Jerusalem lander på vor jord (s
Ondt i troen
Hop direkte til det nyeste indlæg Re: desperat af Benna @ 27/08/2010 13:53

Kære ven. Først beklager jeg, at jeg ikke har fået skrevet til dig før. Jeg er ikke mere tilknyttet ”Ondt i Troen”, men har alligevel fået mulighed for at svare dig. Det er dejligt at høre, at du tidligere har fundet hjælp gennem brevkassen. Jeg
Tro, fornuft og viden
Re: Hvad er Jesus' tlf-nummer? af Buzzemand @ 27/08/2010 09:19

Hej Lion Citat:-Jeg kunne nemlig godt tænke mig en snak med ham. Der må være en direkte linje til det store J Den direkte linje du efterlyser hedder bøn og bibellæsning. Gud har åbenbaret sig selv på Bibelens sider. Her kan du læse alt hvad der er

| Sitemap | Til toppen© 2001-2010 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær