Menu
Hvem er online
1 registrerede (1 usynlig) og 7 gæster online.

Statistik
2310 Brugere
25 Fora
6487 Tråde
108315 Indlæg
JesusNet anbefaler
Aktive tråde | Aktive indlæg | Nye tråde Sidste 24 timer | Sidste 48 timer | Sidste 7 dage
Forum   Emne
Jesus og evangeliet
Hop direkte til det nyeste indlæg Re: Gud VIL ikke!!!!!! af tsrk55 @ 1 minut 40 sekunder siden

Hej Kristina Oprindeligt skrevet af: tsrk55Spørgsmålet er vel så om Gud reelt er uden indflydelse på menneskenes handlinger, eller om han blot lader stå til. En altvidende Gud må jo nødvendigvis være bevidst om konsekvenserne af at give sine skabni
Papirkurven
Hop direkte til det nyeste indlæg Papirkurvsbegrundelse af kristina @ 11 minutter 0 sekunder siden

Hej Assyrianlion Indlægget her er havnet i papirkurven, for det er jo ikke noget, du selv har forfattet, men en artikel af Allan Sørensen, som du - oven i købet uden kildeangivelse! - har copypastet fra Kristeligt Dagblad. Jfr. vores debatvejledn
Kirke og tro
Hop direkte til det nyeste indlæg Re: Folkekirke på glat is. af Lord Dean @ I dag kl. 17:23

Oprindeligt skrevet af: Faidros Interessant, jeg går udfra at din kilde til at kategoriserer homoseksualitet som i den grad en synd, at der er råddent at velsigne den, er Paulus. Dette tænker jeg da de færreste her på Jesusnet argumenterer udfra mos
Etik og Samfund
Hop direkte til det nyeste indlæg Re: Hører Jesus hjemme i de danske pas? af Assyrianlion @ I dag kl. 12:33

Et land kan godt være kristen tag bare Italien, Polen, Grækenland, og Armenien osv osv. Mens Danmark og de andre europæiske lande er blevet latterligt neutrale i forhold til tro og religiøse historie. Det er derfor at man har de problemer med muslime
Nyheder og meddelelser
Hop direkte til det nyeste indlæg Opdatering af debatvejledning af Kefas @ I går kl. 15:45

Der er tilføjet følgende paragraf for at præcisere vores praksis omkring sletning af brugerprofiler: Oprindeligt skrevet af: DebatvejledningSletning af profil Du kan til enhver tid anmode om at få slettet din profil, hvorved alle oplysninger, du har
Bibelen
Hop direkte til det nyeste indlæg Re: Hvad er det at blive født på ny? af kristina @ I går kl. 09:02

Oprindeligt skrevet af: P_sniksnakStrongs nummer 3205 yalad, føde. ca 200 forekomster i gt. Jeg vil kigge skriftstederne igennem, og fortælle hvad jeg kommer frem til. Jeg kan dog stadig være mystificeret over, at Jesus forundredes over at Nikodemu
Ondt i troen
Hop direkte til det nyeste indlæg Re: Skal man tro på opstandelsen af Bloch @ 10/03/2010 14:05

Kære anonyme! Der kan være flere grunde til, at du spørger. Du kan selv være i tvivl, fordi du har svært ved at tro på opstandelsesbudskabet. Det er også muligt, at du kender nogen, der kalder sig kristne, men som benægter at Jesus kan være opstå
Jesus og evangeliet
Hop direkte til det nyeste indlæg Re: Liv og død af kristina @ 09/03/2010 19:31

Hej P_sniksnak Citat: Jeg vil da gerne leve evigt. Men det er fordi jeg har en oplevelse af, at jeg med Jesus allerede har fået den fulde pakke. Jeg har ihvertfald fået nok til at have en evig kilde til liv indeni mig, og jeg synes at livet er spænd
Ondt i troen
Hop direkte til det nyeste indlæg Re: Hvordan blive holdt fast i troen? af Susanne_K @ 09/03/2010 11:21

Kære du! Når du skriver, at du ikke har været kristen i lang tid og, du så spørger om, hvordan du holder fast i troen. Så læser jeg at du har fundet tilbage til troen igen og handler det så om at holde fast i den. Håber at jeg har forstået dig rigtig
Bibelen
Hop direkte til det nyeste indlæg De to oliventræer af P_sniksnak @ 07/03/2010 08:17

Vedrørende de to oliventræer ... så lå min bibel slået op på Zakarias' bog her til morgen, og jeg så følgende beretning, der også indeholder et kendt citat, som jeg fremhæver: Zak 4: v1 Den engel, der talte med mig, vækkede mig igen, som man vækker

| Sitemap | Til toppen© 2001-2010 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær