Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 3 gæster online.

Statistik
2619 Brugere
23 Fora
7464 Tråde
119492 Indlæg
JesusNet anbefaler
Aktive tråde | Aktive indlæg | Nye tråde Sidste 24 timer | Sidste 48 timer | Sidste 7 dage
Forum   Emne
Debat
Hop direkte til det nyeste indlæg Det må i undskylde af Retriever @ 18/05/2013 03:20

Det var ikke helt i orden. Jeg postede her hos jer, i uappelsinfri tilstand. Så det må i undskylde.
Debat
Hop direkte til det nyeste indlæg Re: Bruger du online sjælesorg? af Maijannes @ 17/05/2013 14:50

Hej Marija Jeg har en enekelt gang benyttet mig af online sjælesorg, og det var faktisk en god oplevelse. Jeg skrev til JesusNet som satte mig i forbindelse med en terapeut, hvilket satte en del korrespndance i gang, det var en rigtig god oplevelse.
Debat
Citeret fra hoegHvad så med Paulus, der også var et menneske, der kan tage fejl..? Er det en fejltagelse, når Paulus skriver, at Gud bor i et utilgængeligt lys, som ingen har set eller vil få at se..? Hvad kan ”et utilgængeligt lys” være andet end d

| Sitemap | Til toppen© 2001-2013 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær